Sukienka Britney sprzedana!
Wpisany przez Leila   

W związku z trzęsieniem ziemi jakie miało miejsce w styczniu 2010 roku na Haiti, Britney – tak jak wiele innych gwiazd – postanowiła pomóc ofiarom tragedii. Formy pomocy były różne: organizowano koncerty, eventy, nagrano nową wersję piosenki "We Are The World”. Spears, pomimo pojawiających się raz po raz plotek, nie wzięła udziału  w żadnej z tych akcji, przekazała jednak na aukcję internetowa sukienkę. Chodzi o kreację, którą artystka miała na sobie na rozdaniu nagród MTV Video Music Awards w 2008 roku. Właśnie w niej, pop gwiazda odebrała swojego pierwszego w karierze Moon Man'a. Sukienka jest projektu Versace, koloru srebrnego, a jej stan jest określony jako mało używany. Dochód z aukcji zasili konto Czerwonego Krzyża, który pomaga ofiarom trzęsienia ziemi na Haiti. Aukcja trwała 11 dni i końcowa cena, za którą kupiono sukienkę, to 8100 $. Aby przenieść się na stronę aukcji, kliknij w poniższy obrazek.

Komentarze (42)add comment

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
jej stan jest określony jako mało używany-rozbrajający tekst xD.
10:04 - 19.02.2010

James :

James
Czytałem już u Brett to xD I nie wiem czy to tanio czy drogo, jak na sukienkę... Ciekawe ile inne gwiazdy dały kasy na pomoc.
10:05 - 19.02.2010

James :

James
Tak sobie obejrzałem odebranie nagrody VMA 08 r. i mnie rozbroiło odebranie nagrody z rąk Paris i ten całus xD
10:08 - 19.02.2010

ass :

0
zacznijmy od tego ze to nie ona wyłożyła kase i nie ona ją da na to haiti tylko osoba która wygrała aikcje, także udział jej jest zerowy
10:16 - 19.02.2010

Leila :

Leila
Łukasz - wiem, że GaGa dała 500 tys $, ogólnie gwiazdy z tej akcji ze śpiewaniem i telefoami zebrały ponad 60 mln $, Madonna i Lens Amstrong dali po 250 tys, modelka Gisele Bundchen dała 1.5 mln $, Sandra Bullock 1 mln $, Jolie-Pitt 1 mln $, Alyssa Milano 250 tys $, fundacja George'a Clooneya, Brada Pitta i Matta Damona dała też 1 mln $...
10:22 - 19.02.2010

martaa :

0
ass - no to ty chyb anie wiesz na czym aukcja polega .;/ Ona sprzedaje SWOJĄ sukienkę i pieniądze ze sprzedaży JEJ sukienki trafiają do niej. A później ONA te pieniądze oddaje na Haiti . Tak poza tym to myślę też ze trochę śmiesznie z ta sukienka wyszło , pewnie myśleli ze pójdzie dużo dużo drożej. I może dała też jakieś pieniądze większe osobno. Przecież my tego nie wiemy więc nie wiem o co taki bólwers ma większość z was....
10:24 - 19.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
Cóż, gwiazdy przeznaczyły naprawdę spore kwoty
10:26 - 19.02.2010

Leila :

Leila
A sorry to był James xD
10:29 - 19.02.2010

emdusa :

emdusa
ale mi to.... inne "gwiazdy" daly po 0,5 mln jak nie wiecej..a ona?? pffff
10:36 - 19.02.2010

Szymon :

Szymon
a Britni przeznaczyła 0,0081 mln $ także też coś xD
10:48 - 19.02.2010

reffik :

reffik
Ktos mowil niedawno ze sukienka pojdzie za psi grosz 3 tys a widzimy ze poszla za 8,wiec znowu Wasze spekulacje byly niezasadne.Dala ile dala,dla mnie mogla nie dac nic i to jej sprawa.Ciekawe czy wszystkie gwiazdy daly co kolwiek.

Belle: Jakby ktoś był zainteresowamy, to dodałam kilka nowych fotek zza kulis Candie's:
http://britneyspears.pl/opcje-...la-candies
Niestety musimy z Leilą się bawić w kolaże na TinyPic, bo nikt nie raczy odwiesic nam galerii smilies/tongue.gif
11:19 - 19.02.2010

Leila :

Leila
Jeżeli ktoś się spodziewał, że sukienka pójdzie za 50 tys $ to te 8 tys jest psim groszem...
11:28 - 19.02.2010

no cóż :

0
faktycznie jej wkład w pomoc aiti jest znikomy ale zauwarzyłem ze patrzycie na to jak na wyścig ''kto da więcej'' nie musiała pomoć a pomogła co prawda w niewielkim stopniu patrząc na to co mogła by dac ze swojej fotuny ale jednak.. nie komentujcie bo tylko kilka gwiazd sie udzieliło.
11:40 - 19.02.2010

reffik :

reffik
No bo trzeba bylo dluzej licytowac a nie krotko.
11:42 - 19.02.2010

Leila :

Leila
Te pieniądze były potrzebne 'na teraz' a nie za pół roku. Jakby sukienką było zainteresowanie to i kwota byłaby większa... Przecież minął miesiąc od tragedii...
11:47 - 19.02.2010

Okeanos niezalogowany :

0
no czego tu oczekiwac... brit nie zrobila nic zeby rozreklamowac te aukcje, a mozna to bylo zrobic jakos lepiej... no ale co ona sie bedzie przejmowac. tak inne gwazdy daly po milon dolarow a brit nic nie dala oprocz sukienki, ktora i tak nie byla jej potrzebna bo w koncu dwa razy wyjsc w niej nie wypada...
11:47 - 19.02.2010

reffik :

reffik
Okeanos,nie zaprzeczaj sobie sam-cyt.a brit nic nie dala oprocz sukienkismilies/cheesy.gif
12:07 - 19.02.2010

reffik :

reffik
Jestem osoba,ktora nie lubi ciaglego narzekania,czasami naprawde na sile i bez podstawnie a inne gwiazdy nie daly nic na Haiti i co o nich powiecie w takim razie a nie ciagle ze Brit za malo i malo.Ciagle Wam czegos malo.
12:15 - 19.02.2010

ass :

0
pozatym pewnie tej sukienki nie kupiła tylko dostała za free
13:09 - 19.02.2010

Arczi :

Arczi
A moze Brit cos przekazala tylko nie chciala aby kazdy o tym wiedzial (uwierzcie istnieja tacy ludzie na tym swiecie)
13:13 - 19.02.2010

Womanizer :

Womanizer
Ma gest nie powiem...
13:47 - 19.02.2010

Menezis :

0
Dokładnie jak na sukienkę, która symbolizuje ten WIELKI POWRÓT Britney to strasznie mało...
13:51 - 19.02.2010

Agnieszka :

Agnieszka
ta kwota to naprawdę mało nie mówię że sukienka jest więcej warta bo nie wiem ale sama Britney bez niczego mogła sypnąć 100 tys. skoro tak lubi wydawać pieniądze na remonty i inne bibeloty to dlaczego nie chciałaby poprawić swojej reputacji i pomóc... no ale w sumie nie wszystkie gwiazdy pomagają np Bee podobno hojnością nie grzeszy...
13:56 - 19.02.2010

NorBrit :

0
Prawda jest taka, że Britney ma wszystko, to po co ma sobie zawracać głowę jakimś państewkiem, które legło w gruzach. Nie musiała od razu dawać 100 mln, po prostu mogłaby wykazać choć trochę więcej zaangażowania, które jest równie ważne jak pieniądze. 8 tys $ przy 500 tys $ GaGi, jest po prostu śmieszne. GaGa jest gwiazdą dopiero od roku, duże sumy za sprzedaż płyt i biletów na koncerty są nowością i mogłaby nic nie dawać, przecież są takie gwiazdy, które od lat rocznie zarabiają setki milionów dolarów, ale jednak dała coś od siebie...
14:14 - 19.02.2010

NorBrit :

0
A co do 8 tys za sukienkę od Versace, podejrzewam, że nowa kosztowałaby więcej. A przecież to ta WIELKA Britney która swoją obecnością uświęca nawet piasek na pustyni...
14:17 - 19.02.2010

null :

0
al Britney to jest Matka Teresa z Kalkuty ,że ma tak pomagać? Na mój gust to jest jej sprawa ile pieniędzy na to przeznaczyła. Gdyby nic nie dała byście ją krytykowali, dała sukienkę też się nie podoba. Czy przekazywanie pieniędzy na różne cele to jest jej obowiązek czy co?
14:57 - 19.02.2010

Popstar123 :

0
Nie nam oceniać ile powinna dać pieniędzy. To jej własne zarobione, a my nie możemy jej narzucać kwoty. Każdy dolar jest ważny. Najpierw było narzekanie, że nic nie ma, nawet 1. centa nie dała. Wystawiła sukienkę. Potem gadanie, że da najwyżej 3 tys.$. Zebrano 8100$. Teraz gadanie, że mogła sypnąć 100 tys. Równie dobrze mogłaby dać swój cały dobytek. To JEJ kasa i mimo tego, że może i mogła więcej, to i taki gest jest ważny i to doceńmy.
15:30 - 19.02.2010

Ivy :

0
Ale ludzie słuchajcie. Co wy zrobiliście dla potrzebujących obojętnie których? Nic? A dlaczego? Bo to nie wasz obowiązek. Pomaganie innym to nie jest czyjkolwiek obowiązek. Zamiast pisać: "Britney jest niedobra, bo Lady Gaga dała dużo więcej niż ona potrzebującym", napiszcie: "Lady Gaga jest spoko, bo dała więcej potrzebującym, niż ktoś inny"
Wy również moglibyście urządzić jakieś przedstawienie czy coś, a dochód oddać chociażby na caritas. Ale nie robicie tego. Wolicie już sobie czegoś odmówić i wrzucić dwa zeta do puszki. Podobnie zrobiła Britney. Ale to nie świadczy źle o niej.
15:42 - 19.02.2010

Radziooo :

0
te pieniądze nie są przeznaczane na jakąś pomoc... ta kasa jest, ale niewykorzystana, więc nie wiem po co cała ta szopka. co do datku ze strony Brit, to nie każdy odczuwa potrzebę chwalenia się ze światem tym jaką kwotę przeznaczył na cele charytatywne... mam nadzieję, że Brit coś tam jednak dała więcej smilies/smiley.gif
15:51 - 19.02.2010

reffik :

reffik
null,popstar zgadzam sie i macie calkowita racje.Jak mozna komus narzucac ile ma dac i ze dala za malo,to jej kasa,dala sukienke,wystarczy a ktos inny nie dal nic,boszz co za narod.smilies/wink.gifDala by i 300 tys to by mowiono ze malo,bo gaga dala 500 tys,smieszne.Co mnie Gaga obchodzi ile dala.Dala bo chciala,nie wiem czy czasem nie zrobila tego pod publike a Brit juz nie robi rzeczy pod publike.Robi to co lubi.Teledysk womanizer sama byla pomyslodawczynia i ludziom sie bardzo podobal,piosenka i teledysk okazal sie wielkim sukcesem.
15:54 - 19.02.2010

PaulinaPola :

0
no i co z tego ze nie dala pol miliona ani miliona tylko 8 tysiecy?dala i zrobila tyle ile chciaLa. nie musi ja to obchodzic nikt nie powiedzial ze psim obowiazkiem gwiazd jest dawanie pieniedzy na wszelkie kataklizmy ktore dotykaja ludzi.naparwde macie w glowach niepokolei ze przezywacie te sprawe jak baba 9h porod. poza tym patrzac jak byly rozdysponowane dary i pieniadze dla haiti sama bym sie zastanowila (majac srodki)czy dac cokolwiek.
18:50 - 19.02.2010

PaulinaPola :

0
poza tym ogolnie wiadomo ze sprawy charytatywne nei sa jej obce, wiec tym bardziej nie wiem o co to halo.
18:51 - 19.02.2010

Aneta :

Aneta
Ivy - tutaj muszę się z Tobą zgodzić. Komentować każdy potrafi, ale sami by nie wyłożyli 81tys dolarów. Gest to gest, nie ważne jaki, ważne że jest smilies/smiley.gif
19:34 - 19.02.2010

Okeanos :

0
no tak, gloryfikujmy skapstwo i obojetnosc na ludzka krzywde.... gratuluje swiatopogladu. ja powiem tak: to super ze brit wystawila te sukienke na aukcje i wybaczcie, ze sie powtarzam, ale naprawde, przynajmniej mogla to oglosic na twitterze albo gdzies zeby wiecej ludzi sie o tym dowiedzialo i zeby bylo wiecej chcetnych. moze wtedy kwota bylaby wyzsza. no ale po co sie przemeczac....
19:42 - 19.02.2010

PaulinaPola :

0
nie trzeba gloryfikowac. wystarczy przyjac to do wiadomosci i sie nie podniecac. tak tez mozna, sprobuj, nic nie boli moze bedzie przyjemnie smilies/smiley.gif
20:22 - 19.02.2010

Konrad :

Konrad
Okeanos nazywaj to sobie jak chcesz. Wg mnie to nie było skąpstwo, bo nikt jej nie prosił. Nie była to też obojętność, bo jednak coś dała. Z tym twitterem, to mogła tak zrobić, ale myślę, że po prostu nie przło jej to do głowy.
21:09 - 19.02.2010

Lady B :

Lady B
Co do Britney to się nie wypowiem. Ale generalnie wkurza mnie to, że wiadomo ile która gwiazda dała kasy. Potem robią sobie jakieś pieprzone (sorry, ale tak) rankingi. To śmieszne moim zdaniem... Rozumiem jak jest jakaś akcja typu nasza Orkiestra, gdzie kasę daję zwykli ludzie i są ciekawi ile udało się zebrać. Ale jak gwiazdy wypłacają ze swojego konta to nie powinno się mówić ile. Niby chodzi o pomoc, tak? Ale tak naprawdę w mediach trąbią cały czas kto dał więcej. Niezwykle szlachetne doprawdy. Ja rozumiem, że to na tym polega, bo ofiary i tak mają kasę a celebryci promocję, ale nie róbmy z nich w tym momencie świętych. Za to bardzo mi się podoba jak ktoś nie mówi jaką kwotę przeznczył lub czy w ogóle coś dał.
21:38 - 19.02.2010

Okeanos niezalogowany :

0
,,Okeanos nazywaj to sobie jak chcesz."- dobrze. wiec bede nazywac rzeczy po imieniusmilies/smiley.gif
,,Wg mnie to nie było skąpstwo, bo nikt jej nie prosił." a to trzeba prosic kogos o pomoc? nie mozna samemu wpasc na taki pomysl?
,,Nie była to też obojętność, bo jednak coś dała."- no tak obojetna nie byla, zgadzam sie. dala sukienke, ktora i tak nie byla jej potrzebna.
,,Z tym twitterem, to mogła tak zrobić, ale myślę, że po prostu nie przło jej to do głowy."- popieram w 100%.
10:42 - 20.02.2010

Popstar123 :

0
Nie wiem o jakim światopoglądzie mówisz, Okeanos. Dała, pomogła i to się chwali. Jakby nic nie dała to wtedy faktycznie bym potępiała jej postępowanie. Inni dali więcej - bardzo dobrze, bardzo ich cenię, lecz nie będę krytykowała Britney za to, że również dała, ale mniej (a 8 tys.$ to też nie jest szalenie mała kwota. Jak już wspominałam - każdy dolar się liczy). W ogóle Wasza krtytyka jest beznadziejna, równie dobrze mogłabym powiedzieć, że ta wydała tyle i tyle i robiła to tylko pod publiczke.
10:42 - 20.02.2010

Okeanos :

0
te 8 tysiecy to nie jest od niej kasa tylko od nabywcy sukienki...
10:51 - 20.02.2010

Konrad :

Konrad
Tak to nie jej pieniądze, ale za jej sukienkę. Ten człowiek biorąc udział w licytacji łączył przyjemne z pożytecznym - dał kasę dla potrzebujących, dostał sukienkę. Gdyby był tak bardzo bezinteresowny, to przekazałby pieniądze w inny sposób.
17:57 - 20.02.2010

Popstar123 :

0
Nie zachowujcie się jakby nic nie dała tylko ukradła 8 kawałków i dała. Sam myśl człowieku. Oddała coś, co miało jakąś wartość - nie dość, że sukienka od Versace (i wg. mnie bardzo ładna) to jeszcze nosiła ją gwiazda. No i miała wartość sentymentlną - w niej odebrała 1. statuetkę Moon Mana.
18:19 - 20.02.2010

Napisz Komentarz
pomniejsz | powiększ

busy