Rob Knox o współpracy z Britney! [Wywiad]
Wpisany przez Belle   

blueblendnewsMuzyk Rob Knox, jeden z autorów piosenki "Mannequin", która znalazła się na albumie Britney, "Circus", za pośrednictwem serwisu Formspring.me odpowiedział na kilka pytań m.in. fanów Britney Spears. Wywiad prezentujemy poniżej.

Czy naprawdę pracowałeś z Britney Spears?

Tak, pracowałem z Britney. Pracowałem nad piosenką "Mannequin" z jej ostatniego albumu. Kawałek napisał James (Fauntleroy). Britney jest naprawdę bardzo słodka, więc współpraca z nią nie była ciężka. Właściwie, dziewczyna jest szybka. Przychodzi do studia, bierze się do roboty i kończy ją zanim się spostrzeżesz.

Opowiedziałeś o swoim doświadczeniu, jakim była praca z Britney w studiu nagraniowym. Czy osobiście jesteś zdania, że ona potrafi śpiewać? Czy jej talent zrobił na tobie wrażenie?

Nie uważam, by Britney była piosenkarką nad piosenkarkami, jednak to, co czyni ją wyjątkową, to jej umiejętność robienia show i wyrazistość jej piosenek. Wcale nie uważam, że tylko wybitni piosenkarze, powinni być gwiazdami. Myślę, że w tym fachu powinno się po prostu wnieść coś odmiennego. Britney tworzy wspaniałą muzykę, więc wnikliwe analizowanie jej możliwości wokalnych, to zbędne podchody.

Czy istnieje szansa, że ponownie nawiążesz współpracę z Britney? "Mannequin", to jedna z moich ulubionych piosenek na "Circus". Czy możesz nam powiedzieć coś na temat innych utworów, które nagraliście podczas sesji do tego albumu?

Bardzo chętnie nawiązałbym ponowną współpracę z Britney, ale nie wiem, czy do niej dojdzie. Nagraliśmy wspólnie jeszcze trzy piosenki, ostatecznie jednak nie znalazły się one na albumie, niestety...

Czy uważasz, że gdyby doszło do duetu Britney Spears z Justinem Timberlake'em, byłby hit?

To świetne pytanie! Myślę, że tak - oczywiście, jeśli tylko piosenka byłaby wystarczająco dobra. Myślę, że ludzie znowu wzieliby ich pod lupę, a gdyby piosenka nie okazała się wystarczająco dobra, rozprawialiby o tej współpracy jeszcze mocniej. Tak, czy siak, wzbudziłoby to trochę kontrowersji i ogólnego szaleństwa.

Jeśli nie masz nic przeciwko, czy mógłbyś objaśnić proces tworzenia piosenki "Mannequin"?

Dokładnie już nie pamietam, ale stworzyłem ten kawałek, ponieważ już wtedy wiedziałem, że będziemy współpracować z Britney. Przyszedł James (autor tekstu) z pomysłem, jakich nigdy mu nie brakowało. Zabraliśmy się od razu za tworzenie dwóch kawałków, James sypał zwariowanymi pomysłami i melodiami i tak wszystko poszło. Kiedy Britney zapoznała się z projektami, oszalała na ich punkcie i z miejsca nagrała, tak po prostu... Całkowita, praca jednak nad ostateczną wersją piosenki "Mannequin" na przykład, trwała kilka miesięcy!

W jaki sposób stworzono te niebywałe efekty towarzyszące wokalowi Britney w piosence "Mannequin"? Ten beat jest nieziemski! Czy jest to może sprawka Justina Timberlake'a?

Dzięki za miłe słowa na temat tego kawałka, ale szczerze mówiąc Justin nie miał z nim nic wspólnego.

Czy mógłbyś chociaż trochę opisać, jakie były inne piosenki, które stworzyłeś dla Britney? Jakie miały brzmienie i teksty? Czy były w stylu "Mannequin"?

Naprawdę nie pamiętam. Jestem całkiem szczery: nie pamiętam.

Bazując więc na twoich przeżyciach związanych ze współpracą z Britney, nie uważasz jej za pozbawioną talentu, kompletną frajerkę, jaką chcą z niej zrobić media?

Myślę, że nie można odnieść tak ogromnego sukcesu jak ona, nie posiadając talentu. Britney to artystka estradowa i dobrze wie, co robi. I na pewno nie jest frajerką: od lat zajmuje się tym, z czym miliony ludzi nie dałoby sobie rady. Jak ja to mówię, bardzo łatwo jest gadać na ludzi, którzy są na szczycie. Media z kolei zrobią wszystko, by przedstawić celebrytów w złym świetle. Na tym przecież zarabiają pieniądze. Dlatego ja nie zwracam uwagi na to, co mówią media.

justincatchmewhenifallCzy uważasz, że Britney jest Legendą?

Nie wiem. Jest wspaniałą artystką, ale myślę, że jest za wcześnie, by debatować na ten temat. Poczekajmy, by zobaczyć, czego jeszcze dokona w muzyce. Britney bez wątpienia jednak, coś w sobie ma.

Jaka jest twoja ulubiona piosenka Britney Spears?

Prawdopodobnie 'Slave for You'.

Wolisz Britney, czy Lady GaGę? I czy pogłoski o ich duecie, to prawda?

Uwielbiam piosenki GaGi, ale kocham też całą twórczość Britney Spears. Wszystkie nagrania Brit na przestrzeni lat odniosły wielki sukces i różniły się od siebie. GaGa jest niesamowita, nadal pozostaje jednak nową artystką. Odczekajmy więc trochę, by zobaczyć, co się wydarzy. Co do duetu obu pań, to nie mam pojęcia. Nie rozmawiam z Britney codziennie. Pracowałem z nią tylko raz.

Czy kiedykolwiek byłeś na jej koncercie, bądź zrobiłeś sobie z nią zdjęcie?

Nie, nigdy nie byłem na jej koncercie, ani nie zrobiłem sobie z nią wspólnego zdjęcia...

Czy Britney jest seksowna, kiedy staje się z nią oko w oko?

Tak, jest przepiękna.

Muszę przyznać, że jesteś nad wyraz miły, odpowiadając z taką cierpliwością na te wszystkie (często niedorzeczne, dotyczące duetu) pytania, które zadają ci psycho-fani Britney i Justina. Na twoim miejscu, już dawno kazałbym im się odp***ć.

Lol, dzięki...

 

 

Komentarze (93)add comment

Rafał :

Rafał
Niech Rob sobie odpuści myślę, że jest dużo więcej ciekawszych numerów na Circusie niż Mannequin.
13:21 - 23.02.2010

Womanizer :

Womanizer
Tak jak myślałem, wchodzi nagrywa wychodzi... Tak myślałme, że ona lubi Mannequin: tańczyła do niego na tym filmiku z yt.com i dodała go do trasy...
13:25 - 23.02.2010

Arczi;] :

0
Uwielbiam Mannequin ale znudzil mi sie juz;p koles jest szczery mowi ze Brit nie ma jakiegos super talentu i za to juz go lubie nie slodzi jak kazdy, tzn napisal ze jest slodka ale chyba taka jest skoro wszyscy ktorzy mieli z nia kontakt tak mowia i sami widzimy ze potrafi byc z niej slodziak smilies/wink.gif
13:31 - 23.02.2010

Okeanos niezalogowany :

0
fajne pytania, ostatnie boskiesmilies/cheesy.gif w koincu ktos odnosi sie od opinii jaka ma brit w srodowisku. normalnie cytowalbym to po kawalku i komentowal, ale ku uciesze niektorych, nie mam na to juz silsmilies/cheesy.gif
13:33 - 23.02.2010

NorBrit :

0
Tja, Britney jest słodka. Setny raz to czytam. To tylko przykrywka potrzebna do promocji słodkiego albumu i jaśniejszego wizerunku. W 2007 była wolna i nikogo nie udawała, i sądzę, że taka Britney jest na prawdę - piła, paliła, przeklinała jak szewc i nie stroniła od pokazywania środkowego palca. Nie żebym jej to wytykał, ale to jak w 2008 roku zgrywała miłą i grzeczną przyprawia mnie o mdłości.
13:48 - 23.02.2010

Lila :

0
Uważa że Brit robi świetne show...i tu bym się kłóciłasmilies/tongue.gif
14:03 - 23.02.2010

M.L. :

0
chciałabym poznac pozostałe piosenki nad którymi ten koles pracował z Britney
14:26 - 23.02.2010

Womanizer :

Womanizer
NorBrit ja wolę taką ostrą Brit.
14:50 - 23.02.2010

Adam :

Adam
Wszyscy mówią, że jest słodka... Nie wiem, czy jest taka dziecinna, milutka, czy co, ale niech będzie ostrzejsza xD
14:57 - 23.02.2010

NorBrit :

0
O tym mówię, wolę gdy Britka jest sobą i pokazuje pazur, a nie takie słodkie kluchy.
15:06 - 23.02.2010

Womanizer :

Womanizer
Ona mówi takim słodkim głosikiem i tylko cool. To jak można powiedzieć, że jest nie słodka.. xDD
15:15 - 23.02.2010

Manoline :

0
``Britney to artystka estradowa i dobrze wie, co robi. I na pewno nie jest frajerką: d lat zajmuje się tym, z czym miliony ludzi nie dałoby sobie rady. Jak ja to mówię, bardzo łatwo jest gadać na ludzi, którzy są na szczycie.`` Bardzo mądre zdanie. Lepiej, żeby co niektórzy bardziej to wzięli do serca smilies/grin.gif
15:20 - 23.02.2010

maarta :

0
taa, a Wy oczywyście wiecie jaka ona jest bo każdy z Was ja osobiście poznał, i wszyscy ludzie którzy z nia pracowali kłamia. Zaraz zapewne usłyszymy ze Larry im za to płaci bla bla bla. Boże jak można tak sypać jadem... smilies/shocked.gif Ludzie na tej stronie przykrywaja sie prawem do wyrażania własnego zdania. WIDAĆ różnicę między zawiścią, a "zwyczajnym wyrażaniem swojej opinii". Myślę, że to jest problem znacznej części ludzi komętujących na tym portalu ... ;/
15:27 - 23.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
Lubię słuchać Mannequinsmilies/wink.gif Co do wywiadu, to jest dosyć ciekawy. Pozwolę sobie odnieść się do jednej kwestii:Myślę, że w tym fachu powinno się po prostu wnieść coś odmiennego-u Britney jakoś tej odmienności obecnie nie widzę
15:40 - 23.02.2010

emdusa :

emdusa
Nie uważam, by Britney była piosenkarką nad piosenkarkami haha : bezkomentarza.. smilies/wink.gif
16:32 - 23.02.2010

Rafał :

Rafał
emdusa - ale Lady Gaga też nie jest piosenkarką nad piosenkarkami, a radzi sobie bardzo dobrze na rynku muzycznym, więc super głos wcale nie jest aż tak ważny smilies/smiley.gif
16:42 - 23.02.2010

Paulinka (Charlene) :

Paulinka (Charlene)
Czyli mamy potwierdzenie, że Britney wchodzi do studia i wychodzi. A debiutantka Katy Perry, o Gagdze nie wspominając, potrafi napisać sama teksty na cały album. To co teraz prezentuje Britney jest żałosne. Jej następny album też będzie produktem z masą producentów z zerowym wkładem Britney.
16:43 - 23.02.2010

NorBrit :

0
Kto jak kto, ale akurat GaGa ma głos, i to całkiem niezły. Poszukajcie sobie na yt jej wykon w wolniejszych wersjach, gdyż ja tu nie zamieszczę bo Leila mnie zbije xD
16:57 - 23.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
Lady Gaga nie raz udowodniła, że ma dobry głos. Britney kiedyś też raczyła coś śpiewać na żywo, raz wychodziło lepiej raz gorzej, jednak liczą się przede wszystkim chęci
17:05 - 23.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
Britney jest naprawdę bardzo słodka-dopiero teraz zauważyłem to zdaniesmilies/cheesy.gif I już mnie zemdliło. Ciekawe ile jeszcze przeczytamy takich określeń o Britney-kobiecie, która ma 28 lat.
17:11 - 23.02.2010

Leila :

Leila
NorBrit - no już pewnie... God niektórzy to żyją nie wiem... wrześniem 2009 :|
17:33 - 23.02.2010

Marta :

Marta
Podoba mi się ten wywiad, wydaję się taki szczery smilies/grin.gif
17:41 - 23.02.2010

Popstar123 :

0
No nie wiem co jest takiego odrażającego w tym, że ludzie określają ją jako 'słodką'. Dla mnie oznacza, że jest po prostu urocza i miła. No i nareszcie porządny wywiad. Nie słodzi, ale też wyraża swoją opinię w kulturalny sposób, mnie się podoba. Zauważa i zalety i wady.
18:45 - 23.02.2010

Womanizer :

Womanizer
Leila co masz na myśli.??
19:00 - 23.02.2010

NorBrit :

0
Nie wiem w czym problem smilies/smiley.gif nie raz dostawało mi się, że nie piszę o Britney tylko o ... lub ..., więc nie zamieszczam linków niezgodnych z przeznaczeniem strony. A z tego co pamiętam, to Leila zażarcie tego broniła.
19:54 - 23.02.2010

Leila :

Leila
Taaa a kiedy to było? Pół roku temu... Żyj teraźniejszością a nie przeszłością... Ale każdy widzi to co chce widzieć...
20:04 - 23.02.2010

reffik :

reffik
http://www.youtube.com/watch?v...re=related

to tak we wspomnienie,nie kasujcie please,nawet fajny wystep od a do z
20:16 - 23.02.2010

Leila :

Leila
Jaka sztywna. Nie potrafi się pobawić z publicznością... Ba nawet nie raczy się odwrócić do reszty tylko ciągle w tej samej pozycji. Dokładnie tak samo jak w Everytime bez parasolki...
20:23 - 23.02.2010

Womanizer :

Womanizer
Ja sobie już tak myślałem, że jak bym był na koncercie żeby właśnie wszystko działało bo ona jak już stanie to koniec... Jak tańczyła[?] tez wiekszosć w jedną stronę..
20:31 - 23.02.2010

reffik :

reffik
Ten jest z Dallas ale zobaczcie jaki ruch zrobila na tym koncercie ,pieknie -od 1.20 i wcale nie tak sztywno http://www.youtube.com/watch?v...re=related w Chicago
20:41 - 23.02.2010

Leila :

Leila
Zawsze tak sztywno... Zero interakcji z publicznością...
20:49 - 23.02.2010

reffik :

reffik
...no ale jednak publika bawila sie dobrze i ja uwazam wystep byl o.k.Teraz ciekawy jestem co pokaze na promocji kolejnego albumu,czy bedzie nowa Brit?,byc moze nowy image,ciekawe jak to bedzie juz na mysl o nowej plycie i video,piosenkach,promocji,moze trasie koncertowej,sikam.
20:52 - 23.02.2010

Okeanos niezalogowany :

0
,,jednak to, co czyni ją wyjątkową, to jej umiejętność robienia show"- wlasnie widac jakie ona ma show... ale moze lepiej, ze nie ma kontaktu z publicznoscia... przeciez mogla znowu zyczyc im wesolych swiat w lecie...
20:53 - 23.02.2010

Wojtek :

Wojtek
Fajny wywiadzik, jak zajebiście sformułowane ostatnie pytanie smilies/cheesy.gif
20:54 - 23.02.2010

Womanizer :

Womanizer
Okeanos on akiedyś tak powiedziała.??
21:05 - 23.02.2010

Leila :

Leila
No tak publiczność się bawiła dobrze więc nic więcej robić nie trzeba. Mam nadzieję, że Britney ma nadal taki tok myślenia i nic nowego i ciekawego nam już nie zaserwuje. Bo po co? Przecież i tak się sprzeda...
21:05 - 23.02.2010

Okeanos :

0
Womanizer- bodajze w marcu tak powiedziala, ale juz nie pamietam dokladnie...
21:21 - 23.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
http://www.youtube.com/watch?v...re=related
Niby fajny program, jednak widać jak Britney się stresowała, no i te jej niektóre odpowiedzi na pytania, składające się z jednego słowa. Obejrzałem program w całości i śmiało mogę stwierdzić, że ten koleś tak naprawdę powiedział wszystko za Britney
21:42 - 23.02.2010

Leila :

Leila
OMFG jaki sztuczny uśmiech. Straszna jest... I to rzucie gumy... OMG wyłączyłam bo mnie denerwowało...
21:56 - 23.02.2010

reffik :

reffik
wlasnie ladnie wyglada,zawsze rzula gume to cala Brit,taka jest.Ej nie ogladalem wczesniej tego programu,myslalem ze Brit nie wystepowala w programach i nie promowala dokumentu a tu niespodzianka,gdzie jeszcze wystapila w takim razie???oprocz wystepow z womanizerem ,tego programu i 2 czy 3 gal???
22:00 - 23.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
Leila zgadzam się co do rzucia gumy. Strasznie denerwujące. Jedynie co mi się w tym programie podobało najbardziej, to reakcja Britney na fragment jej występu, nie wiem chyba z wesela. Jakoś mi się to spodobałosmilies/grin.gif
22:01 - 23.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
Reffik, ten program był jakby zapowiedzią For The Record i został puszczony dzień przed emisją dokumentu, o ile się nie mylę
22:03 - 23.02.2010

Leila :

Leila
Nigdzie. To wszystko...
22:03 - 23.02.2010

reffik :

reffik
Pieknie jak ona chciala wyjsc tzn.udawala ze chce jak zobaczyla siebie spiewajaco w mlodym bardzo mlodym wieku.Zabawna byla nadal,ja tam nie widzialem we fragmencie zeby byla zdenerwowana.Byla raczej troche wyluzowana.Jak pokazali VMA,bosz jaka ona zabawna jest,Leila obejrz ten program,warto.Poza tym mowila tyle ile trzeba,pokazywali filmiki,nie mogla sie rozgadac.Zawsze szukacie dziury w calym.
22:12 - 23.02.2010

Leila :

Leila
Jasne, że nie warto. Nie mam ochoty oglądać sztucznej do szpiku kości Britney, która na siłe chce pokazać 'patrzcie! jestem szczęśliwa! jestem zabawna i serio mnie to śmieszy'. Wolę pamiętać Britney z 'Out All Night In The Zone'
22:16 - 23.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
Reffik wystarczy spojrzeć na jej stopę jak się rusza, bądź ściśnięte dłonie-już to jest objawami stresu. Jej odpowiedzi były na bardzo niskim poziomie, nie przesadzaj, że nie mogła się rozgadać
22:17 - 23.02.2010

reffik :

reffik
E tam,ja tam nie widze sztucznej Brit,byla naturalna dla mnie byla,moze czasami stresowala sie ale to nie znaczy ze byla sztuczna.Usmiech od ucha do ucha jak zadawnych czasow.Nie wiem Leila ,pewnie masz tylko takie zle wrazenie.Aha i My bad smilies/cheesy.gif tzn.Twój bo wystapila jeszcze u Letermana,czy jak mu tam było smilies/wink.gif
22:19 - 23.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
Britney nie była w tym programie naturalna. Sądzę, że po raz kolejny zrobiono coś pod publiczkę, aby zatrzeć złe wrażenie
22:21 - 23.02.2010

reffik :

reffik
Wiec jak ona Waszym zdaniem taka jest,stresuje sie chodź napewno zawsze sie stresowala w jakis tam sposob to choroba,czy zalamanie zrobilo jej krzywde.Jesli unika ludzi czasami to znaczy ze zalamanie zrobilo jej krzywde,czy choroba to byla bo dokonca nie wiemy ale stan byl powazny jednak wtedy.
22:22 - 23.02.2010

Leila :

Leila
Lol nie była jak za dawnych czasów. Pooglądaj sobie stare programy a szczególnie MTV TRL z 2004 roku w UK... Taką Britney chciałabym oglądać zawsze... Wesoła, wyluzowana, zakochana i szczęśliwa... Cudna była... dlatego nie mam zamiaru oglądać tego szitu... A u Lettermana to było w 2009 roku i niczego nie promowała... Była for fun...
22:22 - 23.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
Zresztą pojawiły się spekulacje po tym nagraniu, że Britney co chwile przerywała program.
22:24 - 23.02.2010

reffik :

reffik
Ja mam rozum i nie doszukuje sie lych wrazen,moze tak bylo moze nie,dla mnie moze sie stresowac bo przezyla bardzo wiele i ma prawo byc inna osoba,czuc sie czasami nieswojo,moze leka sie ze ludzie beda ja pytac o tam ten okres.Przejdzie jej,zapomni z czasem o tym.Mysl ja moze przesladuje nadal co zrobila tam tego latasmilies/wink.gif
22:25 - 23.02.2010

Leila :

Leila
Znalazłam to MTV TRL UK. Nie musisz rozumieć, po prostu zobacz jak ona się zajebiście zachowywała... To był okres bycia z Kevinem
Part 2 [ale w Pari 1 nic nie ma] http://www.youtube.com/watch?v=Gmvn93a_njk
Part 4: http://www.youtube.com/watch?v=jZbeNq8tiTM
Part 5: http://www.youtube.com/watch?v=cHUuRKXERBs
Part 6: http://www.youtube.com/watch?v=l7HgLUOe9wI
I jeżeli dalej nie widzisz różnicy to znaczy, że nie chcesz widzieć tej różnicy
22:28 - 23.02.2010

reffik :

reffik
Łukasz bo na temat Brit jest wiele nieprawdziwych spekulacji,moze przerywala w co watpie,nie wiadomo.
22:28 - 23.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
Leila widze, że mnie wyprzedziłaś, bo właśnie brałem się za wklejanie linków xD. Reffik akurat w te spekulacje jestem w stanie uwierzyć. To nie był program na żywo.
22:30 - 23.02.2010

reffik :

reffik
Leila nie musiałas,znam Brit z programow z poprzednich lat,nawet na filmiku,ktory dal łukasz byly wystapienia z dawnych lat.Dlatego jak sie wglebic napewno jakas roznica jest ale i tak byla usmiechcnieta,czyli co,nie jest az taka zlą aktorka jak grala w tym programie przed for the record,mi sie wydaje ze jednak nie grala tylko byla zestresowana troszke.
22:32 - 23.02.2010

Leila :

Leila
reffik o tym przerywaniu mówili sami fani, którzy byli tam obecni. Powiedzieli, ze w pewnym momencie Larry wszedł na sale, powiedział koniec i zabrał ją za rękę a ona zdążyła tylko pomachać. Niczym tatuś, który wyszedł po córkę do piaskownicy... W ogóle tam były z tym programem jakieś jaja, kazali im się stawić na konkretna, poranną godzinę a sami się spóźnili chyba o 2.. Oni tzn produkcja nie Britney...
22:33 - 23.02.2010

Leila :

Leila
No właśnie zła aktorka bo na kilometr widać, że to sztuczny uśmiech. Identyczny jak w Press Roomie na VMA... Tak chciała pokazać, że jest szczęśliwa, że biedaczce się zrobił drugi podbródek... Zobacz sobie zdjęcia z TCA 2009 i spójrz jaki tam ma uśmiech. Zupełnie inny - ma normalny uśmiech...
22:35 - 23.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
Co innego pozorny uśmiech poprzez pokazanie bieli swoich zębów, a co innego, gdy śmieją się również oczy. Tego nie było widać.
22:38 - 23.02.2010

reffik :

reffik
Tak bylo ,larry na scene to cos z nia nie tak ,dlaczego tak zrobil,widzial ze sie moze meczy juz tym programem,nie rozumiem i nie zrozumiem.Po co przyszla jak nie chciala myslala ze da rade?
22:38 - 23.02.2010

Leila :

Leila
Czy zawsze robimy to co jest zgodne z naszą wolą? Nie... Zobowiązali się to musiała... A dlaczego Larry wszedł to nie wiadomo... Po prostu.
22:40 - 23.02.2010

reffik :

reffik
Z Rasellem sobie zartowala ja tam nie widzialem nic sztucznego.Bylo fajnie.Zmieni sie dojdzie do siebie wkrotce.Zycze jak najlepiej i zebysmy zobaczyli swietnie tanczaca Brit,mysle ze bardziej stresuje sie w wywiadach niz na scenie.
22:41 - 23.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
http://www.youtube.com/watch?v=KAihi65KEyI
Imieniny u cioci są bardziej żywe w rozmowach
23:01 - 23.02.2010

Aniaaa :

Aniaaa
God, ona oprócz thank u nie potrafi nic powiedzieć... I to jest dorosła kobieta.
23:06 - 23.02.2010

Leila :

Leila
Edan jakie face to face z kamerą smilies/grin.gif
23:08 - 23.02.2010

Aniaaa :

Aniaaa
Edan powinien być gwiazdą, a nie Britney xD
23:10 - 23.02.2010

Leila :

Leila
O tak... xD
23:14 - 23.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
Ok, miłej nocy życzę. Reffik niech ci się przyśni szczerze uśmiechnieta Britney, może dostrzeżesz różnicę
23:17 - 23.02.2010

NorBrit :

0
Gdybym miał się wypowiedzieć kolokwialnie i bardzo obrazowo, to powiedziałbym tyle, że Britney "straciła jaja" jak to się mawia w co poniektórych środowiskach.
23:35 - 23.02.2010

reffik-niezalogowany :

0
Norbit,bosz to ona miala jaja i zrobili jej operacje smilies/grin.gif Mysle ze po zalamaniu stresuje sie.Katastrofa zrobila swoje.Aniaaa bezpowodu nie jest zamknieta,troche zrozumienia.Zreszta co ma doroslosc do tego,zawsze podkreslasz ze to dorosla kobieta i dorosla kobieta,ciagle to samo.
04:57 - 24.02.2010

Aniaaa :

Aniaaa
Bo to dorosła kobieta, a wysławia się nawet nie jak dziecko, a jak jakaś analfabetka z buszu. Dla Ciebie to nic strasznego, bo sam tego nie potrafisz, ale na szczęście inni zwracają na to uwagę. Jeżeli 28-letnia kobieta nie potrafi powiedzieć zdania bez thank u, awesome i cool to coś jest nie tak. A jeżeli nie potrafi w ogóle sklecić zdania, jak na filmie powyżej, to już jest straszne. Ona mówiła lepiej w wieku 17 lat, cofa się w rozwoju.
13:50 - 24.02.2010

Manoline :

0
No tak masz racje cofa się w rozwoju i co w związku z tym smilies/cheesy.gif Po co to piszesz po raz n-ty. ;/
14:44 - 24.02.2010

Lukasz :

Lukasz
"Britney jest naprawdę bardzo słodka" Jak zawsze... xD
15:09 - 24.02.2010

Womanizer :

Womanizer
Bo to jedyna rzecz jaką można teraz o niej powiedzieć, pozytywna rzecz. xD
15:22 - 24.02.2010

Kuba :

Kuba
Mam temat prezentacji multimedialnej "Britney Spears - żywa legenda". Czy ktoś nie ma podobnej prezentacji już kiedyś robionej na PowerPointa. Dzięki za odp z góry ;p ps. tak Brit lubi Mannequina xdsmilies/grin.gif
15:40 - 24.02.2010

reffik-niezalogowany :

0
Juz wyjasnilem ,jesli chodzi o wyslawianie sie Brit,cofa sie bo przeszla zalamanie.
22:31 - 24.02.2010

Dan :

Dan
ja też lubie mannequin. zaraz po singlach najlepsza pozycja na płycie i.. i koniec. wiecej nie am czego tam szukac smilies/tongue.gif
22:56 - 24.02.2010

Aniaaa :

Aniaaa
reffik, nie potrafi się wysłowić przez załamanie? LOL, czyli załamanie uszkodziło jej mózg i zdolność porozumiewania się z ludźmi? Chcesz jej bronić, a robisz z niej umysłową kalekę.
23:04 - 24.02.2010

NorBrit :

0
Właśnie ona będąc na szczycie załamania, że tak się wyrażę, gdy w 2007 nastąpiło jego apogeum, wysławiała się o wiele swobodniej, płynniej niż obecnie. Pamiętam, jak z paparazzimi się wykłócała i bluzgała ich na środku ulicy. Więc załamanie nie jest bezpośrednią przyczyną tego, że mało mówi. Ja sądzę, że ona po prostu nie wie co ma mówić.
23:57 - 24.02.2010

Aniaaa :

Aniaaa
Przecież ona w 2007 roku urządzała sobie świetne pogawędki z paparazzi. Teraz nie ma nic do powiedzenia, Larry nie napisał co ma powiedzieć, to nie mówi nic.
00:13 - 25.02.2010

(...) :

0
szczerze mowiac ona wyglada na znudzona momentami w tym programie i jakby byla albo pod wplywem albo jakby miala adhd smilies/tongue.gif
00:49 - 25.02.2010

(...) :

0
w sensie w tym mtv trl cos tam uk
00:50 - 25.02.2010

Leila :

Leila
Ja osobiście wolę taką Britney jak Ty to nazwałeś/aż 'pod wpływem albo jakby miała adhd' niż Britney, która siedzi na krzesełku, odliczając sobie w głowie minuty do końca nagrania, uśmiechając się z dziesiątym podbródkiem i mówiąca 'thank u, awesome, cool'
00:58 - 25.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
(...)cofa sie bo przeszla zalamanie.-komentarz jest zbędny, bo nie rozumiem ludzkiej głupoty
08:55 - 25.02.2010

reffik-niezalogowany :

0
Nie to Ty nie rozumiesz siebie,przeszla zalamanie i dlatego jest mniej odwazna,widocznie zaszkodzilo jej to.Nie jestescie lekarzami,wiec jak sie nie znacie nie gadaj łukasz bzdur.Ja rozmawialem na ten temat z lekarzem,takie zalamanie moze uposledzac zdolnosc normalnego funkcjonowania.Nie zrozumcie ze jako wariatki ale tak jest ze moglo u nij wywolac niepozadany stan leku.
19:46 - 25.02.2010

reffik-niezalogowany :

0
Tak a w 2007 roku pisal jej,wez sie lepiej zastanow nad swoimi slowami i to co piszesz.
19:47 - 25.02.2010

Aniaaa :

Aniaaa
A skąd w ogóle wiesz, że to było załamanie? Nigdy nie było takiej informacji. Po prostu dziewczyna za mocno szalała.
19:59 - 25.02.2010

reffik :

reffik
Za mocno szalala i wyladowala w psychiatryku,zamknela sie z dziecmi w domu i niechciala wypuscic bo sie o nie bala.Jak matce zabieraja dzieci to jest to tragiczne,nie uwazasz,nie zasluzyla na to co ja spotkalo az tak drastycznie.A zalamanie napewno bylo,jak ona sie zachowywala w karetce smiala sie i plakala jednoczesnie i nie byla pod wplywem narkotykow,badali ja wtedy,nigdy nie wykryto u niej narkotykow,wiec...Nagle stala sie zamknieta tak z siebie,cofnela sie tak sama z siebie-to choroba doprowadzila ja do stanu wktorym teraz jest ale jest lepiej.
20:24 - 25.02.2010

Łukasz-niezalogowany :

0
Reffik nie będę z Tobą polemizował na temat medycznych aspektów domniemanego załamania Britney i jego późniejszych konsekwencji, bo nie mam o tym pojęcia, podobnie zresztą jak Ty
21:17 - 25.02.2010

reffik :

reffik
Łukasz moze nie mam pojecia o medycynie ale jestem na tyle inteligentna osoba ze zdaje sobie sprawe z tego dlaczego Brit jest taka jaka jest teraz.Czyli,denerwuje sie,zamyka sie,stresuje ale probuje robic,przelamywac sie czasami.
11:13 - 26.02.2010

Aniaaa :

Aniaaa
Nie chcę nawet myśleć co by było, gdyby nie zabrali jej dzieci. Miała je gdzieś, to je zabrali.
21:24 - 26.02.2010

Touch of My Hand(ŁuKaSz) :

Touch of My Hand(ŁuKaSz)
Reffik wtedy to dzieci nie zasługiwały na tak nieodpowiedzialną matkę, która nie potrafiła kontrolować samą siebie. Spotkało ją to, na co wtedy zasłużyło i nic nie tłumaczyło jej ówczesnego zachowania
21:43 - 26.02.2010

m. :

0
uważam, że żaden człowiek nie udźwignie takiego ciężaru sławy. Poza tym długotrwały i silny stres działa destrukcyjnie na psychikę. Wiem to po sobie. Walczę z nieśmiałością od dawna. Często musiałam występować publicznie co było dla mnie katorgą i wtedy nic nie mogłam ze stresu powiedzieć od siebie. Tylko to co wykułam albo przeczytałam na kartce. Z czasem coraz gorzej się czułam ze sobą -jakbym się cofała w rozwoju. Obecnie mam większy dystans do siebie i nie boje się oceny ludzi więc życie stało się prostsze. Patrząc na nią widzę dużo podobnych objawów do moich więc...przejdzie jejsmilies/smiley.gif) Tylko że ja żadnych prochów ani alko nie brałam...
22:05 - 27.02.2010

Napisz Komentarz
pomniejsz | powiększ

busy